lh header rh
.:. 1. Angel & Meph .:. 2. Artworks .:. 3. Liedertexte .:. Topic - Beziehungen .:. Topic - CD Reviews .:. Topic - justaday .:. Topic - Kinder .:. Topic - love .:. Topic - lyrics .:. Topic - Poetry .:. Topic - Worldwide .:. Topic - zum Nachdenken .:.
Fotos: angel .:.
neuer Beitrag
Beiträge verwalten
blog editieren
Bilder verwalten
lun run

lobrob

M: 2. August - erster Tag im kranken Haus is endli ummi…

Mittwoch, 3. August 2005
Es is 04:07 und i kann trotzdem ned schlafen… irgendwie will es mich nicht schlafen lassen, ich kann nicht schlafen… dauernd nur zu denk ich an sie… gleich was ich tu, ob ich im Bett lieg, ferseh, computerspiel oder an die frische Luft geh. Der ganze Tag ist nur von Kummer erfüllt… I sehn mi so nach dir, i würds da so gern sagen… nein, i würds da zeign. Aber i sitz da und wart auf di wie a Frau deren Mann in den Krieg gezogen is… so könnt ma des Gfühl vergleichen. Ungefähr so… wenn du jetzt da draussen irgendwo bist und nichts passiert is dann weiß i ganz genau… da is wer der liebt mi nu mehr als es je jemand tun könnt. Und i weiß eigentlich das da nix passiert… i mein, du bist mei Engel… dir kann nix passiern :)

Grad eben is mir de Maz-gschicht wieder durch den Kopf gangen… weil i ma Bianca angschaut hab, heut zum ersten Mal… Bianca hat ja ansich eine ziemli steile Handlung… fast a bissal theatralisch… aber gfällt ma… kann ma lassn…

Nja… warum jez eigentli der blöde Vergleich? I glaub weil du ned weißt, ned so genau das du mei wirkliche Prinzessin bist, de auf de i scho sooo lang gwartet hab. Mir wärs unangenehm wenn du glauben würdest das de Maz in irgendana Weise in mein Leben nu a Rolle spün würd… i man, zugegeben, wenns a Tischtennisstar wird sogi ned na wenns a Website braucht, und i werds ned vermeiden kenna dasi ihr hier und da mal übern Weg lauf, de ewige Rauferei würd me a ned intressiern… aber du bist mei Schatz und so wie du mi liebst, so hat sie es nie getan und i weiß dasi bei dir richtig aufgehobn bin, a wenn vielleicht schowieda de nächste schwere Zeit auf uns zukommt… irgendwie schaff mas irgendwann… und daun passts fia uns zwei… denk ich halt mal…

Vielleicht noch was das ma am Herzen liegt… hört si vielleicht a scho wieda a bissi doof an aber: Hab de Tag von da Kerstin dazöd kriagt von einem alten Ehepaar… bzw. nicht mehr Ehepaar… de ham irgendwie mal seit Jahren ka Emotionale Bindung mea ghabt, kann Sex, ka goanix… und mog ses a bled auhoachn, weil de 2 sind dann auseinander… aber wie… i mag das ma imma offen und ehrli gnug sei können das kana wen anlügen muss, dasma Probleme midnand zu lösn versuchn und wenns moi nimma funktioniern soit mid da Liebe, soit ma se a ka Blatt vorn Mund nehma… a wenns hoffentli nie passiern soll.

I lieb di einfoch so oag fü üwa alles und i was ma a grod im Moment ohne deiner Anwesenheit nix zum anfangen. Der Kontaktabbruch tut ma irgendwie garned gut. I guck nur das de Tag vergehn, das i di endli wieder seh, egal wos dei mum davon hoit.

I BRAUCH DI… bitte komm bald, sehr bald… *wein*
lunrun